Att ha solblekta lockar på kudden brevid

Det bara går inte att säga nej. 
När en liten, gosig fyraochetthalvtåringen frågar om han inte kan få komma och somna brevid mig. Det är väl klart att han får!

Snart kommer han förmodligen inte vara ett dugg intresserad av att somna i min säng eller kanske ens kramas... 



Lille, lille gubben. 
Det klart du får somna brevid mamma. 

Det kan vara det finaste som finns. 
Lockar på kudden intill, liten varm fot som sticker ut under filten och armen som håller tryggt om filten han älskar så mycket. 

Albin är stor nu. Han behöver inte somna brevid mig längre. En kram innan han somnar räcker numera. 

Men lite morgongos... 



Mysungar!!

Idag har vi haft en härlig dag. 
På eftermiddagen åkte jag och mamma hem till Linnea på fika och lite Me & I. Albin hängde hos morfar och fixade söndagsmiddag medan David och Emil var på simskola. 

Sen bidde det söndagsstek och hemmagjord glass som jag och Emil svängde ihop på förmiddagen medan Albin och pappan var på banan och körde BMX.

Nu säger vi godnatt och lägger en skön helg bakom oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0