I kväll...

... såg det ut såhär hos oss... 
 
 
 
Lolan troget brevid Albin i sängen och Emil med halva kroppen utanför...
(bilderna är det inte jag som tagit, jag fick dom skickade till mig av David)
 
Denna vecka och nästa är galna. 
Jag kommer att jobba en bra bit över 40 timmar/vecka så ni får nog ha lite överseende med att bloggen inte kommer vara prio ett precis. 
 
 
Denna veckan är det nämligen "vecka 37" och det är en stående uppsökeri vecka så jag och mina kollegor är ute i länet och besöker Handelsarbetsplatser.
Nästa vecka är jag iväg på konferens i tre dagar och sen vanligt jobb på det. 
Vi har gäster i stugan, jobb på Ica & fotbollsmatch ena helgen. Andra helgen är det återigen crosstävling och som ni vet tar det en hel dag... 
 
Jag trodde jag hade hösten ganska lugn, men alltså shit, det blir galet nu igen. Tror slutet av december är lugnare ;-)
 
Nu ska jag vila ögonen. Morgondagen börjar tidigt i morrn med och idag hade vi möte med crossektionen ute på motorbanan direkt efter jobbet, så morfar fick rycka in och lägga kidsen här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0