Woho, sovmorgon!!

Helt otroligt, vi fick sovmorgon idag! Jag är pigg, lycklig och utvilad!!

I går kväll höll jag på att få Albin att somna i 2 timmar... Började som vanligt vid halv 8 och efter ca 2½ minuts fasthållning i sängen somnade han! Ja, det kanske låter som en grym metod men Albin ligger inte still, han vet att han somnar om han ligger still i 2 minuter så han rör sig hela tiden och då måste man helt enkelt hålla fast honom så somnar han...

Jag som hade tänkt blogga om nåt intressant igår, eftersom jag hade tid, men det blev ju inte så eftersom Albin inte somnade innan halv tio!! Efter att han somnat så fick jag assistera David som behövde byta förband efter duschen och sen var det ju läggdax, för vem vågar hoppas på sovmorgon, inte jag i alla fall!

Jag vaknade någon gång strax innan 3 av att Albin var ledsen, så jag väckkte David och han gick in och la sig där och sen sov vi alla gott (David hade kommit över till vår säng efter nån halvtimme eller så) ända till kvart i 7!!! Ja, ni läste rätt, vi fick sova hela familjen till kvart i 7! Så nu är det full rulle här hemma på Sandgatan, Albin springer runt på övervåningen och retar gallfeber på David som har formaterat hårddisken och håller på att installera om alla program, jag sitter här, nere i köket med laptopen och en kopp julete.

Idag har pappa/morfar lovat att att förbarma sig över oss, vi ska åka någonstans och göra någonting!
Nu kom familjen ner så nu ska jag ringa morfarn och se om han är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0