Såå fina!

Min killar är ju bara så söta!

I går satt jag och jobbade på bröllopsbilderna innan vi skulle åka så David fick ta hand om packning, duschning och allt det där och medan jag var inne i duschen så klädde sig pojkarna och jag brukar ALLTID (i alla fall i 95% av fallen) få byta kläder på Albin, lite måste ju kläderna matcha eller??

Hur som helst så är jag kommer ut ur duschen så står båda killarna klara och med likadana kläder på sig (som mamman köpt på Blingo's sommarREA), hur fina som helst!



Vi hade det supertrevligt hemma hos Peter & Emelie och trots att barnen inte var hemma denna helgen så hade Albin massa saker att roa sig med! Skulle bara visa outfiten på grabbarna för jag har igentligen massor att göra och bilder som ska beställas.

Förresten, bröllopsbilderna blev jättebra och om brudparet går med på det så ska jag visa er senare!

Kommentarer
Postat av: Laila

Pappor kan om dom vill,jättehäftigt att ha samma kläder somm pappa,då känner man ju sig så stor!

2009-07-05 @ 19:25:58
Postat av: Mamma

Ja, väldigt sött. Och klädsamt...

2009-07-05 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0