Bilder, som lovat!

Här kommer bilder på Albins nya soffa/säng, med dom nya fina kuddarna, David tyckte det var jättefint, men väldigt "grönt"... Tänk om han hade fått bestämma, då skulle det vara en allsköns blandning av färger!

Sen poserar han glatt i sina nya fräcka fotbollskläder från UMBRO, satt som en smäck! (notera pappan som sitter bakom och dricker te...)


Nu ska jag maila yttligare ett par kunder (tror jag kommer slå rekord i antal fotograferingar i sommar!) och sen ska jag kolla på Criminal Minds samtidigt som jag packar allt för vår tripp till Skåneland som börjar i morrn.

När jag jobbat klart (förhoppningsvis vid halv 7-7) så ska jag bara kasta mig in i duschen och sen drar vi ner till Quality hotel Grand, Kristianstad för en god natts sömn och en ännu bättre frukostbuffé innan vi åker vidare till 2:a SM deltävlingen i sidvagnscross som går av stapeln i HÖRBY! För er som är intresserade att följa hur det går kan ni gå in här!

På tal om sidvagns, såg ni den fantastiska bilden (och artikeln med förresten) på bror min i tidningen?? Om inte så ska jag visa er en sida ut Varbergs Posten här...


Vill man läsa hela artikeln kan man gå in här!

När vi då ändå pratar om just VP, såg ni då denna lilla söta tös?



Mmm, det är ju Svea som jag tog på för någon vecka sen!

Nähä, bäst att börja packa! Jag är nog inte tillbaka här i bloggen fören tidigast på söndag...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina kuddar!

2009-05-28 @ 22:17:01
Postat av: Malin

Nästa bild på Christoffer i nån tidning kommer väl ingen känna igen, nu när allt det håret är borta ;-)



Kuddarna passar perfekt i Albins rum! Ha en härlig helg i Kristianstad, det är en mysig stad!

2009-05-29 @ 07:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0