"Gonatt mamma älskling..."

Han smälter mitt hjärta fullständigt när han säjer så! Nu ligger han här bredvid mig i soffan och snarkar sedan en stund tillbaka. Vi la honom i sängen men han ville så gärna vara nere hos mamma och pappa ikväll och då får han ju gärna det!

Vi har fredagsmys hemma nu, Idol och massa tända ljus i hela huset, tog några bilder på dom fina lågorna.



Idag har jag jobbat hela dagen men när jag kom hem så fick Albin ett litet paket från Lithells som han tyckte om och man kunde göra olika masker, denna gillade han bäst.



Sen plockade pappan fram dom Salta Pinnarna och så skulle det trixas. Själv gjorde jag mig en kopp te och åt ett par knäckemackor.



Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och krypa över till den andra soffan där min andra hälft ligger så får Albin ta den stora soffan och snarka i själv....

I morrn börjar jag 6.30 så det blir tidigt säng-gående (är det ens ett ord?) för mig. I morrn kanske vi skulle ut och äta på kvällen, vi får se, David bestämmer!

Bjuder på några sista bilder på mina älsklingspojkar!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Han såg ju väldigt farlig ut "inte". :-D Han är så himla god. Speciellt när jag går på toa och han ropar efter mig "mormor, glöm inte torka dig"! Jag höll på att knäcka mig, gravallvarlig var han med...

2009-10-16 @ 21:58:41
Postat av: Laila

Jag trodde inte han kunde se så farlig ut,den snälle lille pojken.Att han tycker om sin pappa,syns ju på korten!

2009-10-17 @ 17:20:11
Postat av: Angelina

Vilken helmysig fredags kväll =) tänkte höra med dig hur ofta du gör ljus beställningar ?

2009-10-17 @ 20:42:50
Postat av: Alexandraida

Ååå va mysigt..

Du har så fina pojkar.

Man blir så glad över dina fina kort

Ha en go söndag.

2009-10-18 @ 19:04:10
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0