Bakstuga!

 

Som vi har bakat idag (igen...)! Visst är det godast med nybakat, hembakat bröd?

 

Jag har lovat att lämna ut recepten och jag är rusigt nöjd med båda, det grova brödet var verkligen kanon, vi älskar grova bröd här hemma!

 




Jag använer oftast dinkelmjöl när jag bakar och idag har jag även blandat med lite "Manitoba Cream" från Finax, framför allt i lantbrödet!
 Det busas fortfarande friskt här nere även fast det är läggdax för längesedan men eftersom vi är lediga i morrn så får vi ha det lite som "lill-fredag".


Kommentarer
Postat av: Mamma

Där kom ju bröden! Tänk vad det har doftat gott i ert hus idag.

2010-02-09 @ 21:10:00
Postat av: Laila

Nu har ni bröd ett bra tag!

2010-02-09 @ 21:28:05
Postat av: lina

VI är lediga på fredag som det ser ut :) Vilken tid skulle det vara isf?

2010-02-10 @ 07:13:23
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0