Jobbehelg...

Som ni märker så är det jobbehelg för mig och det händer inte så värst mycket intressant i bloggen.
I går jobbade jag hela dagen och när jag kom hem hade pojkarna gjort fruktsallad, riktigt gott var det!

Vi kollade lite på "på spåret", lite på "lets dance" och såklart på "Solsidan".
Hela huset sover fortfarande, det är bara jag som sitter nere i köket, datorn brummar lite och en av katterna har fått någonslags fnatt i vardagsrummet men annars är det tyst och lungt. Jag ska strax bege mig iväg till jobbet. Igår när jag cyklade hem var det inte roligt, det är förenat med livsfara att ge sig ut på en tvåhjuling vill jag lova, men jag ska försöka idag med!


Kommentarer
Postat av: Laila

Det är väl skönt att det är helg,då får ju lille Albin vara hemma med pappa när du jobbar.

2010-02-06 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0