Tillökning...

Känner idag att det är dax, dax att tillkännage att vi ska få tillökning!


Visar stolt upp sin nya t-shirt...

Ja, så är det och många av er som följer bloggen vet ju redan om det men för er andra kan det kanske bli en liten överraskning. En del av er har säkert anat att något inte är som det brukar eftersom denna bloggen brukar vara fullmatad med bilder på alla mina bröd, bullar, frallor, kakor och andra bakverk. Så här är det, jag har mått så fruktansvärt illa denna gången (gjorde jag iofs förra gången med...) att jag knappt orkat med mig själv! Luktsinnet har blivit 10 gånger värre än en blodhunds och jag lovar att jag kan känna vad varenda kund senast har ätit och detta är inget som jag alls njuter av! 

Jag är nu i vecka 16 och om 3 veckor ska vi in på UL och kolla vad det är för en liten rackare som ligger där inne och skvalpar. Det är så roligt, att även denna gången, är det en riktig Baby Boom samma år som jag är gravid och det kommer ploppa ut en himmla massa bebisar i sommar/höst/vinter, så jag gissar på mycket promenader med tillhörande fika nästa år...

Jag skrev "dagbok" förra gången när jag väntade Albin och det kommer jag att göra även denna gången. När Albin föddes så gjorde jag en bok om när jag väntade honom och hans första levnadsveckor och det hoppas jag verkligen att jag kan göra igen.

Har därför redan tagit en del bilder till den boken som jag tänkte ni kunde på ta del av.


Positivt graviditetstest på långfredagen...


Första magbilden och en jämnförelsebild från förra graviditeten.



Händer fortfarande inte så mycket men jag måste ju ha bilder i samma vecka som förra gången...



Nu däremot börjar det synas och jag gissar att min skjorta på jobbet ganska snart kommer att vara för trång.

Så nu är det officiellt, bomben är släppt och detta kommer väl framöver att bli en "gravidblogg" i mångt och mycke men jag ska försöka vara lika "intressant" som vanligt och hoppas att "baklusten" kommer tillbaka snart!


Kommentarer
Postat av: IDA

Åååå Grattis Grattis till er gud så mysigt =) heheh då kanske jag skall lägga ut mina heheheh =P

Då kommer vi bli mammor nästan samtidigt va roligt då måste vi ju träffas =)

2010-06-20 @ 19:00:23
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: Lina

Grattis grattis!!! Va himla roligt för Albin att få ett syskon! Kramar till hela familjen!!

2010-06-20 @ 19:03:55
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: IDA

Mina magbilder är ju inte alls lika fina som dina =(

2010-06-20 @ 19:09:39
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: Nina - Glamourmamman

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Vad roligt för er! Ja, 2010 är onekligen ett babyboom år :-) Är det beräknat till mitten av december då? Lycka till!!

2010-06-20 @ 19:14:28
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: lina

Säger GRATTIS (igen:) Verkligen super roligt, blir lika glad nu som för några månader sen =P Kul att det blir en babyboom. Vi måste ta en fika snart, så fort ditt illamående gått över :) Tusen kramar

2010-06-20 @ 19:53:26
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Ami

Åh vad mysigt! Stort Grattis till hela familjen! Känner igen det där med lukten... Usch allting luktade pyton!

Kramar

2010-06-20 @ 21:30:54
Postat av: Frida

GRATTIS!! GUD va kul! Ska bli lika kul att följa denna graviditen! Kramar i massor!

2010-06-20 @ 22:00:34
Postat av: Vivan B

Önskar dej lycka till med den nya babymagen!Jag hoppas ditt illamående snart försvinner♥

2010-06-20 @ 22:18:52
Postat av: Farmor

Ska bli så mysigt med ett barnbarn till

2010-06-20 @ 22:52:37
Postat av: Mormor

Kan bara instämma med "Farmor".

2010-06-20 @ 23:18:57
Postat av: Cattis

Åh så roligt! Det ska bli så spännande att följa bloggen, fast det är det ju redan :)



Massa kramar

2010-06-21 @ 13:09:07
URL: http://cattisvbg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Stort Grattis!

Spännande med en liten till. Lycka till och hoppas ditt illamående försvinner snart.

2010-06-21 @ 15:01:21
Postat av: Anna

Stort grattis. Vad roligt med en lillasyster eller lillebror.

2010-06-21 @ 15:58:17
Postat av: Malin

GRATTIS!!



Tänk att jag har funderat på detta ett tag nu.. Du har inte skrivit om ditt månatliga magont på ett tag så jag hoppades på detta! Väldigt kul!



Kram

2010-06-21 @ 21:25:57
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Jenny Karlsson

GRATTIS!!! Åååh så roligt!!!

Hoppas att du snart mår bättre!

Kramar från oss!!!

2010-06-21 @ 21:57:40
Postat av: johanna

GRATTIS!!! (har helt missat detta)

Hoppas du snart mår bättre.. :-)

Lycka till med allt..

2010-06-21 @ 22:56:30
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Andréa

Nämen, vad roligt! Stort GRATTIS till hela familjen!

Roligt för Albin att få ett syskon :-)

2010-06-21 @ 23:10:15
Postat av: Angelina

STORT GRATTIS!! Så himla mysigt...Vi har lita samma lycka här i huset ;)

2010-06-22 @ 20:07:37
Postat av: Mariana

GRATTIS! Va skoj med en liten till, och att Albin ska bli storebror. Ska bli kul att följa din resa : ) Håller med Nina - glamourmamman.blogg.se det är verkligen ett baby boom år 2010, är ju själv en del av denna boom ; ) Lycka till// Mariana "Majja"

2010-06-23 @ 08:55:55
URL: http://maxdenstore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0