Äntligen helg!

Man kan tycka att det inte borde vara så värst spännande för mig att det är helg eftersom jag jobbar hela denna helgen men tänker inte så.
Albin får ju vara hemma och umgås med sin pappa hela helgen, det gör mig glad!
Jag har träffat massor av folk som tycker att det här med GT tävlingen är jätterolig och ska stötta oss.
Vi ska på middag hemma hos min svåger för första gången (ja alltså, jag har aldrig ätit något han lagat...)
Alla människor är så glada på helgen!


Vilken respons vi har fått på det här med tävlingen!
Alla tycker verkligen att det är jätteroligt och lovar att stötta oss och rösta. Det ska bli så roligt på måndag, samtidigt en aning nervöst såklart men mest ska det bli jäkligt roligt!
Vi är båda två helt paffa av alla dessa människor runt omkring oss som tycker det är så roligt och lovar hjälpa oss så gott dom kan, vi har bara stött på en enda surgubbe och det struntar vi blankt i!

Nu har jag snart druckit upp eftermiddags teet och ska ta meg en välbehövlig dusch inför middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0