Våren på G?

Kan det vara så tro? Hur som helst så har jag och albin i alla fall vart ute i det fina vädret och eftersom det känns som vår så tog vi med Albins cykel och han var överlycklig över att äntligen få cykla igen! Vi tog vägen om mormor och morfar och sa hejdå till morfarn som ska åka till Tyskland och jobba. Jag passade på att sola nu igen, kan ju inte vara hur blek som helst på modevisningen, det är ju bara 2 veckor kvar! Nästan så jag börjar bli lite nervös, nästan alla biljetter är ju redan sålda, var visst bara typ 30-40 stycken kvar!

På vägen hem från mormorn så var det faktiskt så varmt och gott att både jag och Albin slängde av oss jackorna!


Albin sover och jag väntar bara på att David ska ringa och säja att han är på väg hem, då ska jag börja med maten, sen tror jag vi fortsätter resten av dagen ute i det fina vädret. Jag ska i väg lite senare och skrapa lotter med jobbet och i morrn är det jobbe som gäller, fast bara till 5, då kommer Gabbe och löser mig så jag kan vara med på Magi på kvällen. Vi ska prova ut kläderna vi ska ha på oss på modevisningen i morrn kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad e det för modevisning jag läser om? Detta har jag inte hört nåt om.. nyfiken

2010-03-14 @ 14:59:20
Postat av: Laila

Skönt att få fram cyklarna,det påminner oss om att våren är på väg!

2010-03-14 @ 15:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0