Nästan bra, tror jag!

Idag är lillprinsen här hemma nog helt bra, i alla fall tror jag det. Han orkade till och med vara med pappan & morfarn uppe en sväng i går och greja. Visserligen somnade han som en stock efter bad & tandborstning, men han var med uppe i någon timme i all fall.

Han hade lite feber under dagen men inget som han behövde alvedon mot och han sov bara en gång. Klara han sig idag och inte har någon feber så kan han få gå till dagis i morrn en sväng!

Natten har vart lugn. Jag har sovit gott och vaknade inte innan vid 4 av att jag var jätte kissenödig! Efter 4 har det väl iofs vart lite si och sådär, Albin vaknade till och gick på toa, slog tån i sängen och lite så, men jag somnade nog om en stund när han och pappan gått upp.

Vi har haft lite mysmorgon här hemma (även om Albin är en aning rastlös nu...) och när vi fixat i ordning frukosten så ropade vi in pappan och åt tillsammans. Nu ska vi strax iväg till mormorn (ja, det är ett evigt rännande dit bort ;-)), Albin ska få vara där idag medan jag ska till tandläkarn och laga den där tanden som jag inte visste att jag visst bitit av en bit av. Sen i eftermiddag ska jag även in till MVC och träffa en läkare där.

Jag har en ganska lång "to do-lista" som jag tänkte börja beta av idag med om jag hinner och orkar. Tyvärr orkar inte fogarna alls så mycket som jag vill.

Idag har vi gått in i vecka 38, alltså samma vecka som Albin är född i!


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Okej :) Håller tummarna att h*n gör det hehe, mysigt att det blir innan jul iaf :)

2010-11-17 @ 12:26:04
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Idag går vi in i vecka 39 =)

Härligt hoppas våra små liv tittar ut snart.

Min ork är helt slut, vill vara så där pigg och alert igen.

Kram

2010-11-17 @ 13:02:29
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0