Personalfest!

Det verkar inte komma några bebisar i dag i alla fall så jag åker på personalfesten som planerat.
I hade nog fel känsla denna gången för klcokan är ju 16 om bara en timme och jag har inte minsta lilla känning än och även om det skulle komma igång så tror jag det tar längre tid än en timme...

Jag har precis vart borta hos mormorn & morfarn och hämtat Albin. Han ville så gärna vara ute och att jag skulle leka med honom ute men det går ju inte så jag ringde morfarn. Jag visste att han höll på och dona en massa utomhus och då kanske Albin kunde vara med honom och det fick han gärna men när han väl kom dit så ville han vara inne med mormorn.

Jag har fått grävt fram några grejer till, bla hittade jag babyskyddet som jag har tvättat tyget på och torkat av plasten ordentligt. Hittade även täcket & kudden till vaggan men inte nåt lakan och det påslakanset som jag hade tänk mig. Jag kanske har lokaliserat rätt låda i rätt del av rummet men jag får inte fram den för jag kommer inte ens i närheten med min stora kula, får se om jag kan få hjälp med det i morrn kanske.

Nu ska jag och Albin ta en fika, men han somnade visst i soffan så jag få ta och väcka först tror jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0