Verkar som det löser sig!

Så skönt! Jag har vart borta på färghandeln med min lilla lista på olika tänkbara golv nu när inte det vi beställt hann komma i tid. Tack och lov så kunde hon ta hem precis det golvet jag ville ha och nu när jag har tittat på bilderna lite extra så tycker jag till och med att detta nya golvet är finare.


Det är ett laminatgolv och det kallas Ek antik vit.
Kaminen har oxå kommit och står ouppackad i garaget.

Golvet kommer passa perfekt till vår vitmålade takpanel och dom gamla balkarna som kommer vara synliga. Vi kommer oxå ha vita spegeldörrar precis som på bilden.

Kaminen har gammaldax utseende den med och den är en väldigt liten variant, som kommer vara jättefin där den ska stå. Det ska bli så roligt att visa bilder sen när det är klart!

Målarn har vart här hela dagen i går och ska va här hela dagen idag med och idag kanske till och med väggarna får sin färg då dom blev klara med tapetseringen i går.
David har fogat badrummet så nu kan snart både rörmockarn och elektrikern komma. Vi får ju vänta en extra vecka på golvet (eftersom vi räknade med att få det i går) men jag hoppas ändå att vi ska hinna bli klara!

Ska försöka ta mig upp och knäppa lite nya bilder senare idag med.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Shit riktigt snyggt golv ju !! kommer nog bli kanon fint när det väl e klart , får komma o titta när ni e klara =) hihi

2010-11-10 @ 11:26:49
Postat av: Anna

Jättesnyggt golv!!

2010-11-10 @ 14:05:39
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: svärmor

det blir så jättefint.

2010-11-10 @ 15:48:51
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Åh det kommer bli SÅ snyggt hos er.



aaaa spännande verkligen =)



Hoppas hoppas hon vill komma ut snart.



Hur mår du?

Kram

2010-11-10 @ 17:09:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Laial

Den som väntar på nåt gått,väntar aldrig för länge!

2010-11-10 @ 17:37:02
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Usch så jobbigt.

Min foglossning är som bortblåst =S

men har ett härligt(NOT) bråck istället.

Kämpa på tjejen snart är det våran tur.

2010-11-10 @ 17:56:59
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kanonsnyggt golv och kamin är ett måste i mitt nästa hem. Det är verkligen så hög mysfaktor! Mamma har en hemma hos sig och vi ska åka hem dit och mysa lite någon kväll nu när hon ändå är utomlands och gottar sig. :)

2010-11-10 @ 19:14:11
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Åh så fint!

2010-11-10 @ 21:46:17
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0