Tröttheten slog till igen...

Efter att ha sovit fruktansvärt bra (för att vara jag och höggravid...), natten till igår så sov jag inget vidare i natt, tyvärr. Jag fick ju hur mycket gjort som helst igår, tänk va lite sömn kan göra!

Vid 9 lämnade jag Albin på dagis (han ville inte alls dit idag, han ville vara hemma och greja med sina nya saker och vara med pappan där uppe förstås...), dom skulle ju ha kalas för honom där idag så vi fick övertalat honom och tillslut gick det bra. När vi kom dit var det flagga uthängd och Ros-Marie mottog med en stor och go kram!

Jag tog mig tillbaka hem men när jag kom hem blev jag alldeles matt! Mådde lite illa och blev yr så jag fick helt enkelt halvligga på soffan med min förmiddagskopp hallonbladste. Inte alls så jag hade tänkt mig förmiddagen, den skulle ju vara mycket mer produktiv. Hur som helst, nu har jag i alla fall fått in 2 limpor med Gryningsbröd, som jag hittade recpet på inne hos Glamousmamman, i ugnen och det ser ut som om det blir allt bakat för idag, om inte energin återfinner sig till eftermiddagen. Albin ska hämtas och senare i eftermiddag ska vi skjutsa iväg pappan som ska ut på trevligheter.

Som sagt, det händer inte så mycket här hemma just nu och jag tänker faktiskt ta det i min takt även om jag skulle behöva både damma & torka golven...

Förresten, vi har ju gått in i vecka 34 för några dagar sen, alltså 46 dagar kvar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0