Hårda dagar...

Som rubriken antyder så har det vart hårda dagar nu i det fina vädret, i synnerhet för Albin som älskar att vara ute. Han har vart ute från tidig morgon till sena kväll nu i en veckas tid.

Dessutom skulle ha nog fortfarande behöva sova middag ibland för han vaknar ju så tidigt och vid 16-17 tiden på kvällen är han alltid jättetrött. Igår kom David och hämtade honom efter jobbet han fick vara med och hämta grejer, åka till tippen, lägga ut jord & gräsfrön i trädgården och titta på när pappan klippte sig. Vid halv 9 kom dom in och då var Albin sååååå sketen efter allt trädgårdsarbete så det blev till att lösa upp allt i badkaret.

David kom in med Lillebror i morse vid 6, då hade han vaknat och fick lite mat, sen somnade han om men det kunde ju inte jag så jag klev upp och läste tidningen, småpratade lite med David innan han åkte och dammsög av. Båda barnen sov fortfarande, helt otroligt (och vad som är ännu mer otroligt är ju att JAG inte kan sova den dagen barnen sover längre!).

Nu vid kvart över 7 började jag bli lite ensam så jag gick in till Albin och undrade om han levde och det gjorde han ju, så nu ska vi mysa i soffan till barnkanalen innan Lillebror vaknar och det börjar bli dax att ta tag i dagen. Idag väntar frukostmys i Hamra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Typiskt!

2011-04-29 @ 09:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0