Mysfredag!


Albin & morfarn fredagskramas & lilla Kajsa vilar...

Idag har vi haft en bra dag. Lillebror har sovit lite dåligt under dagen men han har vart go och glad bara han har fått vara med och det har han ju såklart!

Som ni kan se i tidigare inlägg så har jag fortsatt med mina expriment i köket och idag blev det renskav och fondant och jag är ruktigt nöjd med mig själv! David är så glad och berömmer mig massor.
Han "skryter" om mig på jobbet och grabbarna är visst överlyckliga över att få hembakat fika nästan jämt numera! Jag är själv så glad att bak och matlagningslusten är tillbaka för jag älskar att stå i köket och dona, testa och bjuda. Idag kom morfarn förbi så lagom att han oxå fick stanna på mat.

Det kanske är nåt som sprids på byn, att jag lagar nytt och spännande på fredagar för vi fick ju sällskap förra gången med i form av Magnus och Björklund.

Nu blir det fortsatt mys i tv soffan, bara jag & David!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0