Vart tar dagarna vägen?

Nu sitter jag här och klockan är läggdax för längesen!

Jag fattar inte vart mina dagar tar vägen, jag som hade planerat en massa blogginlägg med fina bilder... Jag har inte haft uppe kameran en gång idag.

Igår var vi ju på kalas hos barnens farbror John och jag hade bakat lite till honom ju!



Det bidde en sorts chokladfudge med karamellbitar i, Våra omtyckta havrebollar och risbräck på fatet. Sen på eftermiddagen fick jag även slängt ihop en plåt pepparkaksmuffins som han fick.
Jag gjorde även 2 småaskar med godis till Jonas & Evelina...

Jag tänkte inte alls bli långrandig idag utan mest bara visa lite bilder från kameran, nu när jag har tillgång till datorn... Idag har vi vart i stan, Albin har klippt sig och så passade vi på att handla lite, en del grejer till julgodiset och brödbaket som dom inte har här hemma i byn.

När vi kom hem var Elektrikern här uppe vid datorn och greja så jag skrev alla julkorten (över 40 stycken!!) och fixade med några personliga julklappar som nu är inslagna och klara.

Hur som helst, här kommer bilderna jag lovade!


Lussefikat med mammagruppen.
Jag har inte frågat om lov att visa de andra barnen så därfr blev det bara dessa bilderna idag.


Albins superfina luciatåg med dagis som, trots regnet, var jättemysigt! Stoltare mamma fick man nog leta efter. Han kunde sin vers helt utantill och även en låt på engelska hade dom lärt in!
Givetvis har jag suddat ut övriga barn, bara bästisen Oscar får vara med...

Nu blir det bums i säng för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0