Astrid Lindgrens Värld i bilder



Vi hade det helt underbart och ungarna hade så roligt att dom lekte tills dom stupa i säng.
Vi hade ju tänkt åka dit ändå, men va tacksamma vi är att Angela & Nisse fråga oss om vi ville åka med när dom ändå skulle dit. Våra stora pojkar är sånna kompisar och idag när jag hämtade Albin från dagis för sista gången innan han går på sommarlov så kom Oscar springande efter oss när vi gick och ropade till Albin
-Kram!
Albin sprang tillbaka och gav honom en kram innan dom vinkade av varandra och ropade "Hej då"
Jag fick nästan lite snurp i hjärtat, vilka goa ungar vi har!

Både Albin och Oscar är av den lite lugnare varianten på killar i 4-års åldern. Inget krig, pang pang eller andra väldigt högljuda, brötiga lekar utan mycket bilar och sånt och så har dom så roligt ihop.
Vi mammor & pappor har minst lika skoj tillsammans...



Idag har jag det väldigt lugnt. David är iväg på någon mässa/möte eller var det var och kommer inte hem innan sent så efter att jag hämtat Albin så gick vi om Gööks och köpte oss lite kvällsmat, sen badade Albin medan jag och Lillebror tittade på. Efter kvällsmaten och massa bus så tog jag och lillebror en dusch och sen halv 8 sover båda mina killar som stockar i sina sängar.
Fast jag har att göra ändå. Idag kom bilderna jag framkallat till Lillebrors album, bara 170 st och då tyckte jag ändå att jag sållade ut BRA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0