Kameratömning!

Det är alltid lika roligt när jag kikar igenom minneskortet i kameran och upptäcker att någon annan är jag har knäppt lite bilder!

Detta hittade jag, från i tisdags när jag var och tränade...



Idag har mormorn vart här och ätit med oss, jag hade gjort ungsbakad lax, kokta mandelpotatis, kallsås och halstrade sparris. Till kaffet åt vi fruktsallad med glass. Jag och mamma passade på att kika lite på kort från när Albin var lika gammal som Lillebror är nu och då såg vi att han gick ju i sin gåstol!

Så den fick David gå ut och hämta!

Emil 5 månader 2011

Albin 5 månader 2007


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, söta ungar!

2011-05-06 @ 23:53:44
Postat av: Lina

Tänk att lillebror är då stor nu känns som om det var nyss han föddes :) Tack, vi har köpt ett hus i stan, trotts att vi nästan bara tittade efter hus i Tvååker ;)

2011-05-07 @ 15:44:18
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0