Vilken bra dag!!

Jag har haft en helt fantastisk dag idag!

Natten var lite sisådär eftersom bebisen var vaken några timmar i natt, eller han kanske inte var vaken men han bökade runt i vår säng i alla fall. David sov som en stock ändå men jag kan inte sova så jag har väl inte haft världens bästa natt, men eftersom jag har världens bästa sambo så fick jag ligga kvar och susa en stund till när barnen vaknade vid 6...

Jag fick äta frukost alldeles ensam, i lugn och ro och det var riktigt skönt eftersom jag alltid annars äter med hungrig bebis brevid. Jag fick dricka te och läsa bloggar, det ni, vilken lyx! Jag som annars älskar våra helgfrukostar när hela familjen är samlad.

Direkt efter frukosten tog jag tag i middagsförberedelserna, det var kalops ochh det ska ju stå på rätt länge. Medan det puttrade på spisen gick vi ut med bebisen så han somnade sen tog vi tag i förrådet och det blev yttligare några lådor som ska till loppis... Att man bara samlar på sig så mycket bröte!

Efter middagen gjorde jag Albin kalasfin för han skulle på barnkalas.



David skjutsade iväg honom och passade sen på att göra några ärenden. Jag hade tänkt göra en hel massa saker men Emil vaknade efter bara en knapp halvtimmes eftermiddagslur så det blev inget alls gjort för mig.

När David kom hem bakade jag barnomsorgskakor.



Sen kom ju fina svärmor med en kaffeservis till mig på eftermiddagen och Lars
kom förbi på kaffe och en nybakad kaka.

I kväll har jag suttit och pratat med världens bästa Pia i telefon hur länge som helst och vi fick klart både flyers, annons, logga & header till Julmarknaden!



Nu behöver vi hjälp att sprida detta vidare, det kommer nämligen att bli julens mysigaste tillställning!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Albin ser ut som David i miniatyr på kortet.

2011-11-06 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0