Morgonmys med mina fina grabbar!



Emil tog sovmorgon idag och vaknade inte innan strax innan 8, så här har han bara precis druckit sin morgonvälling och sen kröp givetvis en gosig storebror upp och visade sin slime.

Slimen som jag köpte på Gekås igår och som dom båda nu leker med i vardagsrummet.
Medan Emil fortfarande sov så passade jag och Albin på att äta frukost och packa väskan, för vi ska nämligen in och bada en sväng tänkte vi!

Det var faktiskt ett tag sen nu och Albin har ju lärt sig en massa nytt på simskolan. Emil har fått armpuffar och nya badbyxor som ska invigas idag med.

Som sagt, vi var på Gekås igår kväll, på mammas initiativ!
Tro det eller ej, men så var det.

Morfarn kom hit vid 16.30 och satt hos barnen till David kom hem och jag guidade runt mormorn på Gekås i några timmar. Jag fick med mig en hel del kläder, till mig själv faktiskt.



När man har barnen med sig så är det ju omöjligt att prova så nu passade jag på och det blev både Jeans, 2 koftor, 2 linnen och en sport BH för bara femhundralappen!

Vi gick inte ens ner på barnavdelningen och tur va väl det...
Det blev en del annat med, som vanligt och när vi väl kom hem, strax efter 20 så packade jag bara upp, åt kvällsmat och slängde mig på soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0