I dagarna...

Det har som sagt hänt massor och jag har i alla fall uppdaterat min instagram någolunda medan jag hållit på så jag ska uppdatera även här med dom bilderna.
 
I onsdagskväll satt jag på kontoret hela dagen...
 
 
På torsdagen åkte vi in till stan med mormorn och gjorde några snabba ärenden på förmiddagen. Vi käkade lunch på Hamnpaviljongen och doppade fötterna i det blå innan vi åkte hem.
 
 
Jag och barnen fortsatte ju vidare ut till David och hans bygge.
Där fick Emil bada...
 
 
När vi åkte hem tog jag en bild på hans ena knä, som är väldigt prickigt.
 
 
Igår (fredag) hände det inte mycket alls som hade vart intressant att veta på bloggen.
Jag jobbade på ICA 8-17, sen hem och göra en räserdusch. Ta med prickig bebis bort till mormorn och morfarn där vi firade Julies födelsedag (pappan & Albin var på gatfesten). Hem efter mat och paj, lägga bebis och ge sig på att göra 2 beställda konfirmationstårtor.
 
 
Jag fick använt mina nya mönstermattor, visst blev det fint?
Det är chokladbottnar, mjölkchokladmousse med hackad mörk choklad i, hallonmousse med hallon & blåbär på. Spacklad med smörkräm och täckt med marsipan. Rosorna är av sockerpasta och jag har lagt på lite ätbara kristaller.
 
Idag på morgonen hämtade Camilla mig vid 7.45, då åkte vi och hämtade utemöbler hos mina farföräldrar som dom ändå ville bli av med och Camilla behövde nya!
I väntan på henne så gick jag och kollade jordgubbslandet.
 
 
När jag kom hem gav vi oss iväg till grushålan med lite fika och sen var det fullt ös i flera timmar!
 
 
Albin laddar hemma på gräsmattan!
 
 
 
 
Det går så in i hejsan!
 
Även mormorn och morfarn kom och kollade på och ville oxå testa!
 
 
 
 
Emil åkte oxå såklart!
 
Det blev lunch och sen ett besök nere på SIAs butik i Slöinge.
Hemma hos mormorn fick vi paj och kaffe och sen i kväll har jag handlat och vart och hämtat ut ett paket med kläder från Me & I jag beställt på REAn!
 
 
Nu ska jag knyta mig och hoppas på sovmorgon i morrn!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tårtan var säkert lika god som den var fin!! :) Söta mönstermattor du köpte!

2012-07-09 @ 08:57:55
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0