Tid!

Jösses med tid jag har haft idag!
 
David, barnen och pappa tog husbilen och åkte på Roadracingtävling i går förmiddag så jag har vart ensam hemma.
Fast igår va mamma här och solade och badade i poolen medan jag jobbade lite och förberedde för kvällens tjejfest.
 
Vi var 40 tjejer som åt och drack gott, fick danslektion (sexy dance) av Linda, äta massor av desserter, bada vedeldad badtunna till sent på natten och sen dansa hela natten lång!
 
 
Vid 3- tiden gick jag hem i natt och kom faktiskt hem samtidigt som tidningsbudet kom med tidningen...
Jag ställde klockan på halv 9 i morse så jag säkert skulle hinna få gjort lite nu när barnen inte är hemma.
 
Jag har gjort av ALLT på kontoret (jag som annars oftast "sparar" en liten del för jag blir så trött i huvudet), tvättat som en dåre, lakan, alla handdukar i hela huset, mattor, ja you name it!
 
Tänkte jag skulle baka lite med men jag tog faktiskt en välförtjänt paus i poolen i stället!
 
 
 
Nu ska jag skutta in i duschen för ikväll är det dax för popquiz!
Men det kan inte bli sent för min del, jag börjar 8 i morrn...
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sååå kul vi hade!!!

2012-07-29 @ 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0