Mer svid...

Idag har det vart en konstig dag.
Magsvidet har gjort sig påmint varje gång jag stoppat något i munnen och jag har liksom gått lite på halvfart hela dagen (vilket verkligen inte hör till vanligheten).

Jag fick bakat och lagt emellan en tårta på förmiddagen i alla fall och sen när jag hämtat Albin så fick jag jobbat lite på kontoret när Emil vilade.

Barnens farmor kom och hämtade dom idag på eftermiddagen. Hon ville ha dom på lite sova-över-mys och det ville dom ju gärna såklart!

David åkte iväg och kollade på jobb ikväll så jag fick gjort av allt på kontoret som väntat på mig. Lagom till Dobidoo började jag dekorera tårtan som ska levereras imorrn. Det skulle vara Hello Kitty och mycket rosa!! Den är fylld med jordgubbsmousse och limemousse.








Kommentarer
Postat av: Eddie och barnen På Bristol Academy

Du är jätteduktig på tårtor! Anna

2012-11-17 @ 08:33:38
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Postat av: Anna B

Den gjorde du bra!!

2012-11-17 @ 15:00:30
Postat av: Rigmor

Den ser verkligen läcker ut. Helt underbar

2012-11-17 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0