Mitt hem - en byggarbetsplats

Idag händer det grejer hemma vill jag lova! I morse vid 7 dök dom upp. En som sätter panel, en som lägger golv och så David.





Efter att vi vart i skolan med Albin tog vi en liten promenad och sen gick vi hem och åt frukost. På vägen till skolan hade vi fyrbent sällskap minsann...



Grannens katt. Han hängde med ända bort till biblioteket. Jag fick lite ont i hjärtat eftersom det påminner så mycket om Fjant, brorsans förra katt som jag fortfarande saknar mycket.

Hur som helst, efter frukosten fick vi inte vara inne längre, Emil var väldigt nyfiken och i vägen... Vi tog lite leksaker och pepparkakor med oss ut i studion.



Jag hade massor att fota åt Blingcity och Emil underhöll sig rätt bra, bara jag pratade med honom. När vi var klara ville han oxå vara med på några kort.

Nu har vi hämtat Albin och lämnat honom hemma för han ville inte åka med oss till Martina & Molly. Hoppas kunna vissa bild på färdigt köksgolv senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0