Vart har jag tagit vägen?

Jodå, jag är här men jag har haft så mycket för mig bara.





På förmiddagen städade jag ur lillstugan ordentligt så vår nya granne kan flytta in i helgen. Emil var med han också och han höll sig förvånansvärt lugn, med Barbapappa på surfplattan...









På eftermiddagen handlade vi, fixade inflyttningsblomma till Jakob, bakade otroligt goda fyllda bröd, bakade choklad-havre kakor och gjorde i ordning fredagsmys med ost!

I kväll har jag jobbat undan bilderna vi tog på mamma igår, åt Blingcity.



Nu måste jag nana, det är Jobbehelg på G.




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin skylt! Vart ska den sitta/hänga?

Kram Anna

Svar: Ja, visst var den häftigt?! Jag tänker att den ska hänga precis utanför dörren till studion, så man vet vilken dörr som är vad.
Charlotte

2013-04-27 @ 09:13:45
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0