On the road!

Nu är vi på väg!
 
Ett par dagar har vi lyckats skaka fram och nu har vi packat in oss i husbilen för en liten semester. Tyvärr blev inte dagen alls som jag räknat med för efter en underbar frukost med melodikryss i Strömma så fick jag jätteont av min magkatarr.Men detta är verkligen inte första gången som jag får magkatarr av att vara ledig...
 
Jag har bakat tårtor, bla en bröllopstårta som jag körde till Glommen igår och jag fick rapporter under kvällen att den vart väldigt uppskattad, super roligt!
 
 
 
 
 
Efter att jag levererat tårtorna igår så hade jag flera timmars bokföring och lönekörning... Nähe, nu ska jag återgå att samtala med mannen i lugn och ro, båda barnen somnade nämligen redan innan vi åkt på motorvägen hemma.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hur gör jag om jag vill komma i kontakt med dig? Kan man beställa en tårta av dig? Skulle vilja överraska min son med en brandbilstårta när han fyller 5 år.

2013-10-09 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0