Bakblogg....

Idag har jag jobbat på kontoret större delen av dagen.
David hade lämnat en rejäl lista som jag börjat beta av och pappershögen var inte nådig den heller.
Emil hjälpte till på sitt sätt och mitt i allt fick vi åka och hämta Albin och laga middag.
 
I kväll har jag filat lite mer på mitt nya projekt, min bakblogg!
 
 
Vi får väl se när jag blir klar med den, men när jag är klar så lovar jag att länka här och då har man ju sin alldeles egna lilla "receptbank"!
 
Nu ska jag ta min skallebank och kila upp i sängen, jag tänker sova bort den!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va kul!

2013-05-13 @ 23:06:07
Postat av: Anna

Vilken bra idé!!!

2013-05-14 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0