Nu släpper jag...

 
Ok, nu har jag fixat och trixat lite.
Här kommer nu sidan till min bakblogg!
 
Den kommer att heta kort och gott http://charlottesbakstuga.blogg.se/
 Jag har även skaffat en mail till, som jag kommer att använda till allt som har med bakningen att göra och frågor om tårtor mm, här är den [email protected]
Jag har givetvis kvar den vanliga hotmailen med!
 
Jag har lagt över de flesta recept från denna bloggen (dom kommer finnas kvar här med) till bakbloggen och gjort kategorier så det ska bli lättare att hitta när man letar efter något specifikt.
Det började ju faktiskt bli lite jobbigt att leta tillbaka nu när man behövde ett recept.
 
Jag har inte lagt in alla på en gång utan det kommer att komma ett par recept om dagen i 1½ veckas tid och sen hoppas ju ju kunna fylla på med fler, varje gånga jag testar nya grejer.
 
Vad tror ni?
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket bra blogg. Har kollat runt lite...alltid bra med recept:)

2013-05-14 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0