Väderguden

Jag är verkligen inte religös, alls, men jag är beredd att be en smula i kväll. Till väderguden, så vi får bra väder i morrn när det är dax för vår årliga släktträff, Tjärbyligan 2013. Det måste absolut inte vara så varmt som det varit nu i några dagar men inget regn helst...

Idag har vi förberett en del inför i morrn, fixat något till kaffet, kokat högreven som ska på grillen imorrn, handlat mm.









Emil har hjälpt till idag, i alla fall med provsmakning...

På eftermiddagen tyckte jag visst jag hade tid att kandera lite syrénblommor.



I kväll stack jag och Albin och handlade (när han äntligen kom hem efter att ha varit hos en kompis) och barnen fick varsin pysseltidning som dom satt med på altanen innan läggdax.



Nu ska jag ladda batterierna inför morgondagens heldag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det minsta yrvädret var minsann här och visade sina nya "larvtofflor", med känselspröt på och allt.

2013-05-31 @ 23:13:11
Postat av: Malin

Varmt fick ni va ;-)

2013-06-01 @ 17:00:50
URL: http://Www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0