Mycket med lite av varje...

Det har varit mycket med det fackliga på sistone och då har jag jobbat en hel del med Sidvagnsföreningens ekonomi i form av fakturerande och lite annat.

Jag har fått hem nya bakgrunder för barnfotograferingar som jag och Emil testade en dag.



Med blandat resultat... Han är inte den mest medgörliga precis. Han gör det han vill, inte det fotografen, tillika mamman, vill...

Vi har tagit upp "prova på fredagarna" igen. Dvs, jag lagar något jag aldrig gjort förut och det kan vara både någon ny ingrediens eller ett nytt recept.







Det blev trattkantarellpaj med sallad och nybakade frallor i fredags. Sen är det ju tvunget att ta ett fredagsbad...





Nu ska jag faktiskt lägga mig redan, barnen var uppe extra tidigt i morse och i morrn har jag en del ärenden och förhoppningsvis en dejt till kvällen.

Förresten, jag har ju glömt visa hur fina mina grabbar var på restaurangen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0