Sen kväll i Rönnås!

Ikväll har jag varit en sväng i Rönnås. Det blir sin vanligt en himla massa kackel mellan mig och Pia, vi är sååå lika. 

Det blir så himla fint! 
Jag är så spänd på att det hur det blir sen när det är färdigt. 





Jag och han som snart är min på riktigt. Idag har vi varit på utflykt minsann. Visserligen bara för att hämta ett par blocketfynd, men ändå. Några timmar själva, i bilen. 

Igår hann jag visst inte med någon blogg alls.
Jag förberedde tårtmousser och bakade en liten chokladkaka till kvällen. Vi var hos mamma och pappa och grillade tillsammans med min moster Eva. 


Chokladkaka med rice krispies och jordgubbar.


Albin var ute och tränade i lördags. Galet stolt crossmorsa här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0