Fredagsgrill!

 
Idag lämnade jag barnen hos mamma redan vid 8 i morse för att åka till jobbet och göra en hel dag i charken.
Jobbet har gått alldeles strålande och ungarna har haft det super hos mormor.
 
När jag jobbat klart så blev det storhandling visst (tyckte inte listan var så lång...), hämta barn och hem och packa upp. David kom hem efter en stund och då fick han minsann gå ut i snöslasket och grilla, för idag struntade vi i fredagstacosen och körde fredagsburgare!
 
 
Mer spännande är så blir det inte denna fredagskvällen. 
 
Efter maten stoppade vi båda ungarna i badet och när alla sen var badade, duschade och klara så gjorde vi vår sedvanliga uppdelning. Barnen kollar på Fångarna på Fortet på Albins rum och vi kikar på På Spåret i soffan med varsin kopp te.
 
Sa jag att vi är typ hundra år?
 
Nu har vi i alla fall tagit helg och jag tror jag ska kila upp och lägga mig snart.
 
Eller hur var det nu, var vi närmare tvåhundra? ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0