Sen sist

Ja, massor har ju såklart hänt sen jag sist var här inne och delade med mig av mitt liv.
 
Vi har haft jul, nyår, födelsedagar och annat skojsigt. Mannen har varit över till Japan och hälsat på sig lillebror som bor där. Jag har jobbat. Jobbat och jobbat.
 
I september gick jag tillbaka till mitt schema på ICA och sen jobbar jag en del på Handels upptill. Jag har min egna lilla firma som snurrar med fotograferingar och vi har dessutom flyttat studion och fått mycket bättre plats. Bokföringen på firman har jag ju med såklart, så jag har inte varit sysslolös om ni varit oroliga för det.
 
 
 
 
 
Såhär kan det se ut. När vi provfotade lite i studion.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0