Första dagen med LO!

Det kan nog vara så att det blir lite tunnt här i veckan.  Denna veckan är det nämligen kampanjen Facken på sommarjobben med LO i Halland. 


Min fina gnuggis!

Så jag är ute med min fina, röda LO tröja i länet (Halmstad måndag och tisdag, Falkenberg onsdag, Varberg torsdag och Ullared på fredag) och pratar allt vad jag bara orkar, med sommarjobbare, semestervikarie och extraarbetare. 

Barnen är hos farmor idag och i morrn. Då tyckte farmorn att det var lika bra att dom stannade kvar över natten så nu susar dom båda gott hos henne. 

Kan vara skönt tror jag för vårat hus är ju som en bastu på sommarn och i natt var det tydligen så varmt att Albin faktiskt kröp ner och la sig på golvet. 


Jag hittade honom såhär i morse... 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom "busringde"till mig två ggr ikväll, tosungarna

2015-07-06 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0