Bakdag!

Jösses vilken dag! 
Jag har hängt i köket i stort sett hela dagen!

 
Började baka tårtbottnar efter frukost, så nu är alla bottnar klara till bröllopet! 


Jag fick även tag i jordgubbar, så när jag bakat klart blev det kompott till tårtfyllningar och lite jordgubbssaft. 

Medan jag grejade som värst i köket så tog David och packade crossläpet fullt, gjorde matsäck och tog grabbarna med sig för att köra cross. Dom har liksom lärt sig när det är läge att hålla sig undan. 



Äntligen har han fått köra igen! Efter ett par månaders uppehåll. 


Hur konstigt är det inte?  När man är som mest fikasugen, då dyker glassbilen upp!

När dom kom hem fick dom fortsätta hålla sig undan och det var inga svårövertalade grabbar som hoppade i badbrallorna... 


Det var nog inte skitvarmt för dom var uppe och värmde sig i solen många gånger. 

Efter halvsanering av köket blev det grillat till kvällen idag och givetvis jordgubbar efter det. 
Det var ganska trötta barn som kröp upp i famnen efter maten idag. 


Bus i blicken! 

Nu ska jag försöka sova en stund tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0