Underbara sommardag!

Jag älskar sommardagar som den här! 
Inte för varmt, massor att göra och glada familjemedlemmar!


Vi började morgonen med att gå med lillbuset till tandläkarn... 

Det är alltid lika spännande innan man vet vilket humör den lille mannen är på. Idag visade han sig ha en riktig toppendag och fick både pärontandkräm och bananvitaminer (?) i munnen utan några som helst bekymmer. Det var en vansinnigt stolt mamma som tog den lilla handen i sin och promenerade ut från folktandvården i morse... 


Sen åkte jag in till stan och drack en kopp kaffe med den här snyggingen. Tänk, om ett par månader är han min äkta hälft...

Min förmiddag var ganska flängig men jag älskar det!  Många bollar i luften och flera mil med bilen.


Hann dock inte med allt jag behövde ordna på förmiddagen så jag lämnade en lapp på dörren till Albin och åkte in och lunchade med samme stilige man.

Eftersom ett av målen med dagen var att ordna till parkeringen och uteplatsen till lägenheten så hade jag ordnat blommor till det som vi planterade.



David plockade dessutom fram gasolbrännaren och brände bort ogräset på parkeringen och ungarna stod på behörigt avstånd och "släkte" eldarna... 


Det luktade sådär, men fint som snus blev det! Jag la upp en filmsnutt på Instagram, Spana gärna in den blivande mannens härliga bränna där... Jag som äntligen fått honom att byta från T-shirt till linne.


Sen kilade jag över till bageriet och köpte kvällsmat. Kvällsmat ute på altanen alltså... Underbart! 

Det var verkligen inte helt enkelt att få in ungarna idag och dom ungarna jag fick in, dom fick skrubbas med svamp!

Nu sover dom gott och jag gör snart detsamma. Ska bara duscha av mig dagens sol och röja undan lite röra jag ställt till med. 


Avslutar dagens inlägg med en bild från kvällsmaten. Någon älskar när jag plockar fram kameran... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0