Att byta ut lite

Ja, vad tycker ni om min nya header?
 
Jag kände liksom att det var dags för en förändring.
Den gamla headern var nästan 5 år gammal och lite inaktuell till och med
så nu fick det bli en annan variant ett tag.
 
Idag sitter jag och pillar med bilder så ögonen blir alldeles fyrkantiga.
 
 
Som ni kanske såg på instagram igår så har skivan (skivorna till och med!) kommit och jag har liksom inte kunnat göra något annat idag ändå så här har jag suttit!
 
En förkylning med ganska mycket nysningar har hittat till mig och fullständigt överfallit mig på allra grymmaste sätt! I kombination med min muskelbristning mellan revbenen så är jag inte kaxig idag, inte alls faktiskt. Det är så att ögonen nästan tåras varje gång jag nyser för att det gör så in i helvetes, satans ont i bröstkorgen.
 
Hur som helst så har jag tacksamt satt mig på kontoret med ett nässpray, en laddning näsdukar och bara knalllat ner för att göra en ny kopp te (tror jag är uppe i en sju-åtta stycken hitills idag).
Nu är i alla fall både bröllopsalbum, förstoringar och tackkort beställda och för er som var på bröllopet och minns adressen till bröllopsbloggen, där ligger nu ute en del bilder och två filmer.
 
Så himla mycket kärlek så det är knappt sant! 
Vilken tur att han ville bli just min man...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0