Att ha världens finaste!


Mitt i leken upptäcker dom att jag fotar och går genast ihop och ställer upp sig.

Jag har jobbat ikväll men bilderna är från idag på dagen. Emil älskar när Albin äntligen kommer hem från skolan och kan leka med honom. 
Båda två har varit ute hela eftermiddagen, sen Albin kom hem, och lekt och lekt! 

Innan Albin kom hem hade vi lite pyssel att dona med, jag och min minsting. Vi har handlat, lagat mat och förberett för helgens stora fest.


Matlådor till pappan bidde det med!

Nu ska jag sova. I morrn är det dags för fler förberedelser inför festen och jag är faktiskt jättetrött efter att ha fått huvudvärk halvvägs igenom mitt kvällspass då det kom en kund som luktade mindre gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0