Att vara tillbaka i vardagen

Vi är tillbaka hemma och har jobbat som galningar båda två sen vi kom hem. 
 
Igår hade jag papper som nästan begravde mig och det var så fruktansvärt skönt när jag fick sorterat ut lite av det i alla fall. 
 
 
I morse kom Emil i vanlig ordning och gosade lite men redan på morgonen drog dagens arbete i gång. 
 
 
Jag har stått i köket hela dagen. Vid mina bunkar, vispar och spisen. Det bidde några hundra minimuffins som ska bli till cupcakes så småningom om, ett par tårtbottnar, lite fyllningar och annat nu i tårtbakar-tider.
 
 
Grabbarna tycker inte det är särskilt jobbigt när jag bakar. Dom får ju alltid nybakat till fika då... 
 
Sen i kväll var det äntligen dags att träffa tjejerna! 
 
 
Mina fina Vin & Vax tjejer! 
(Malin tar bilden) 
 
I dag fick vi träffa nyaste tillskottet i V&V familjen.
 
 
Sov precis hur gott som helst hos tant Charlotte 
 
Nu tar jag natt här. I morrn väntar mera tårtbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0