Att ha sugit åt sig massor med kärlek!

Idag har vi pysslat med en himla massa grejer.
Handlat, tvättat, packat, lagat mat och varit på crosskola bla.
 
I morrn bitti åker grabbarna med min pappa och min bror till Holland för att kika på helgens Moto GP i Assen så vi har förberett för det mest hela dagen.
 
Albin har haft sin kompis Oscar här och han ville gärna hänga på till crossbanan med så det fick han.
Jag lämnade Emil hos mormor & morfar innan jag körde ut till banan och när jag kom ut så småregnade det men det avtog nästan direkt och blev sol och blå himmel. Det var ju redan rejält kladdigt på banan och ungarna välte som furor överallt så jag fick inte alls knäppt så många bilder som jag ville, nu när jag ändå hade kameran med mig ut. Jag fick flagga för glatta livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Albin lyckades tappa sin växelpedal (?) idag med och i geggan var den stört omöjlig att hitta, trots att David gick och letade några vändor när han vart nere i depån och satt på den gamla.
 
 
 
I kväll har jag packat ut det sista i husbilen och nu sitter jag faktiskt och kollar på fotboll. 
Jo, men jag vill ju gärna suga åt mig av så mycket kärlek jag bara kan även av maken och då får jag vackert sitta här och titta. Sen gör det inte så himla mycket, jag kan tycka det är lite spännande när man väl följer det.
 
Emil ville verkligen också gosa så mycket han bara kunde vilket resulterade i att han nu ligger såhär.
 
 
Jodå, han snarkar så gott så, brevid mig.
Ögonbrynet läker fint, fast jag har varit tvungen att stripea om det då Emil fick för sig att han minsann inte ville ha någon tejp mer och helt sonika bara ryckte bort den som satt där...
 
Nu ska jag bära upp lillebror och krypa upp i knäet på maken.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0