Att ha någon som blivit så himla stor...

 
Är det bara jag, eller ser han inte väldigt stor ut?
Min lilla, lilla Albin som väl inte kan vara mer än ett par år, eller?
 
Vart sjutton tar tiden vägen?
Nu har vi den här, snart tioåriga killen som kör som en galning på crossbanan, bland alldeles för stora hojjar (tycker hans mor).
 
Sen har vi ju då även den här...
 
 
Någon ska ju, med stil, sköta flaggvakteriet på banan och vad passar bättre liksom?
 
Dessa killarna är så jäkla goa mot varandra och jag tycker nästan det käns som att det bråkas mindre nu.
Kan dom ha kommit på att det är roligare att leka och vara överens än att bråka tro?
 
 
 
Ja, hur som helst.
Nu har det varit lov och vi har i vanlig ordning inte hittat på några stordåd direkt.
Jag är inte mycket för det där, med att hitta på en jäkla massa saker bara för att det är lov, det är ju då ALLA andra oxå är ute och hittar på saker så nää, vi håller oss till att ta dagarna som de kommer och bestämma efter vad vad vi är sugna på. Sen jobbar ju jag, som vanligt och även David, så det blir ju farmor och mormor som underhåller ett par av dagarna.
 
 
Nähe, nu ska jag äta och sen ladda för en kväll på jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0