På plats!

Vi är framme! 


Jodå, i Österrike minsann! 

Maken är minsann överlycklig här nere när vi bor i juniorsvit och det är all inclusive. Och då menar jag ALL inclusive... 

Vi har ätit fyra rätters middag nu i kväll och till det fick vi först in en högst ofrivillig schnapps som den vansinnigt trevliga kyparen kom in med och sen även öl. Mig tittade man lite snett på som varken ville ha den goooda schnappsen och inte heller påfyllning på ölen men det var ju så himla bra som det var. 

Maten var ta mig tusan v ä r l d s k l a s s!
Så himla god! 
Nu ligger vi i sängen och har dragit i gång en Bond-film på datorn och sen ska här sovas, och laddas för en dag i skidbacken! 
Zell am see - Here we Come!



Vårt rum.


Vi får även ständiga rapporter hemifrån på begäran. 

Vi har bilat ner, typ 150 mil och det har gått precis hur bra som helst! Vi stannade och sov på ett motell i Tyskland natten till idag och sen körde vi ganska tidigt i morse och var på plats strax innan 15. 

Ha en fin lördagskväll mina vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0