"Städa, städa varje..."

... fredag!
Näää, det är ju söndag och jäklars va vi har städat idag. Igår med, men då hade vi en massa annat att pyssla med samtidigt, så det blir lite hattigt men ett par rum hann jag med. David var med Albin och tränade några timmar ute på Anneberg och sen körde han iväg Emil på kalas. På eftermiddagen började jag göra mig i ordning för kvällens firmafest men det är alltid så svårt att komma ifrån när man har världens socialaste kattunge som smyger sig på så fort man råkar sätta sig ner. 
 
 
Idag har det som sagt inte hänt något spännande alls, bara städning och matlagning. 
Veckan är fullproppad med jobb, roligheter, förberedelser och en riktigt stor födelsedag. 
Albin har bakat sin tårtbotten alldeles själv idag, jag hjälpte honom bara med hur mycket han skulle ha och att ta ut den ur ugnen. 
 
Nähe, nu behöver jag sova. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0