Då är säsongen igång!

 
I helgen som var, så var det träningsläger för Albin nere i Landskrona, Saxtorp.
David, Albin och Emil tog med sig barnas farbror Jonas ner som stand-in för mig.
 
Ja, det känns lite surt att inte vara där men som sagt, saker och ting måste få ta sin tid och jag vet att jag är lite väl skyndsam ibland och detta är inte lika viktigt som första tävlingen och den vill jag ju så himla gärna kunna se på, i alla fall en stund.
 
 
 
 
Emil var inte helt kurant när dom var där nere så på lördagen var han frusen och trött. 
Men han var vid gott mod och jag älskar när jag får bilduppdateringar från vad dom hittar på när jag är på hemmaplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0