Att ha blivit faster!

Mitt i allt elände med utmattningar och ångest så kom min efterlängtade, älskade lilla brorsdotter till världen. En liten, liten höna som stal sina föräldrars hjärtan direkt. Några veckor senare stal hon även fasters hjärta och nu kan man inte annat än att smälta när man ser henne.
 
 
 
Dessa bilder är ifrån när jag träffade henne första gången, då var hon tre veckor och alldeles underbar.
 
 
Sen träffade vi henne när hon var fem veckor och hade en finfin svampbody på sig.
 
Och nu sist.
Nu när vi var nere sist och hon var sju veckor gammal och pratade med faster och farmor, ja jösses! 
Vi kan inte låte henne vara, stackars lilla tösen, så ljuvlig!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, detta är alltså, Alvina Greta Svane.
 
Min brorsdotter som jag är så galet stolt över.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0