Fasters lilla höna

 
Ja, det är helt galet hur fort tiden går!

I helgen var vi nere i Lund och gosade med detta ljuvliga lilla barn,
som dessutom råkar vara min älskade lilla borsdotter.
Nu är hon 9 veckor och både skrattar och pratar med oss.
 
Denna gången hade vi med oss farfarn som bara träffat henne en gång innan
och även han blev ju givetvis charmad som bara den.
 
 
Mamma och pappa hade med sig mat och jag hade med mig lite fika.
Det är ju lätt att fördriva tiden när man har en sån sötnos att vila ögonen på.
 
Jag hade i vanlig ordning med mig kameran och bjuder på några sötchockar.
 
 
 
 
 
 
Älskade lilla Alvina! 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så stolt pappa hon har! ❤

2017-03-23 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0