Att ha hälsat på en liten juvel

 
Alltså, den här lilla hönan har trollbundit sin faster fullständigt och jag kommer aldrig kunna säja nej till dom där små ögonen som det alltid ser så synd ut om...
Älskade lilla Alvina, vilken tur att just du kom till oss.
 
I helgen tog jag och mamma en liten roadtrip ner till Lund för att hälsa på detta lilla underverk.
 
 
 
 
Hon skrattar, flinar, pratar och är precis hur social som helst nu för tiden.
Det är liksom svårt att dra sig när man ska åka därifrån när hon är så go.
 
Farmor har det särskillt svårt med just det. Att åka därifrån...
 
 
Denna gången var hon dessutom dressad i klänning, löjligt göllig då såklart!
 
Jag och mamma gjorde dessutom vårat bästa för att se gulliga ut vi också, men jag tycker nog ändå inte vi lyckades helt bra, eller?
 
 
Så, nu dröjer det ett par veckor till vi får träffa godbiten Alvina igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0