Inne...

Idag har jag haft en såndär tråkig inne-dag... Bara vart inne, hela dagen! Hatar sånna dagar men jag har nog behövt det för jag har vart väldigt förkyld, snorat, nyst och haft rinnande ögon men det känns mycket bättre nu!

Jag jobbade i förmiddags med våra annonser, lite efterforskningar till festen, dekaler, bilförsäljningen (vi har ute våran Volvo på blocket nu och jag fick svara på massa mail...) och sidvagnsgrejer såklart!

Albin vaknade tidigt i morse efter att ha sovit som en stock hela natten, inte ens vaknat och gnytt har han gjort! Så han var trött redan på förmiddagen och somnade sittande i min famn vid halv 10 så jag lät honom sova. Farmor Rigmor kom och hämtade honom vid 12 snåret och då hade jag packat ner ostmackor, varm choklad, smarrys, saft och några ballerina kex. Dom tog vagnen och skulle gå på utflykt i Tvååker, det blev nog både Munkagårdsskolan och lekplatsen innan dom kom hem vid 15-tiden.

När Albin kommit hem och fått lite middag i magen så gick vi upp och busade på hans rum och han har minsann lärt sig slå kullebyttor alldeles själv, gjorde det flera gången!



Moster Laila är opererad och har nu kommit upp på sal, hur det har gått vet vi först i morrn, men vi har tänkt på henne hela dagen och hållt tummarna!

Brorsan har vart här inne nu ikväll och vi har letat efter lite olika grejer till festen, kollat sovplatser och sånt och Albin har väl inte tyckt det vart så kul så vid 7 tyckte han att han ville ha välling så då gick vi ner och gjorde honom i ordning och sen fick han välling i sängen och sen somnade han bara sådär, av sig själv!! Helt otroligt, vi brukar få sitta bredvid honom tills han somnar, vad han har blivit stor efter operationen!

Jag har även hittat någon som kan hjälpa mig med min framtida hemsida, ni vet, den som jag tänkte skulle se ut såhär någonting...


Nu är detta den jag gjorde för säkert 1½-2 år sen och jag har lite nya idéer men vi får se vart det landar!

Jag längtar efter sängen nu så jag tror jag ska studsa in i duschen och sen blir det lite läsning under täcket innan jag ska nana
!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter boken du läser om photoshop? är det elements 7,0 du har ? JObbade i elements innan men bytte till CS ska nog byta tillbaka, gillar inte cs riktigt....

2009-02-04 @ 20:49:01
URL: http://gg.se
Postat av: johanna

hej..

skulle vi kunna få till en fotostund snart?

Vill så himla gärna ha foton på barnen nu..

man kan ju bygga upp en liten studio hemma, jag har funderat lite på det..

Du kan väl fundera?

ha de bra..

2009-02-05 @ 11:19:54
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Anonym: Boken jag läser heter kort och gott Photoshop 7.0 Nybörjare och eftersom jag inte direkt har någon instruktionsbok så är den fylld med nyttiga tips!



Johanna: Jag fotar jättegärna men jag har fortfarand bara möjlighet att ta utomhus då jag varken har extern blixt eller "paraplyblixtar" som är ett måste om man ska få det bra innomhus, tyväär men det är ju snart vår och då kommer det många fina dagar!

2009-02-05 @ 21:01:08
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0